[slikom] Re: microsoft mesinger

  • From: "Aleksandra" <alexbg@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Nov 2005 00:04:37 +0100

Caos,
taj messenger se zove skraceno msn. On ne radi sa jawsom bas dobro. Ali ti u
kompu imas windows messenger. Treba da odes na start meni, pa programs. Onda
desnom strelicom otvoris listu programa i potrazis windows messenger. Klikni
na njega i videces dalje sam. Ono sto ti je bitno jeste da imas otvoren
nalog na hotmailu. Cula sam da moze i sa drugih naloga da se uloguje, ali
ovaj je nekako najlaki za to jer je iz iste kompanije.
U svakom slucaju i msn i windows messenger su ti isti program, samo sto je
msn kako da kazem, malo fensi verzija.
Nadam se da sam ti lepo objasnila. Ako bude nekih problema, ti pisi opet.p
ozz
Aleks