[slikom] Re: skajp

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 26 Nov 2005 20:17:24 +0100

     Zdravo Iksi, zdravo Zvonko,

Bas me zanima Iksi koja to verzija Skype radi pod Windows 98 a posebno koja je
to koja radi bolje.

     Zvonko, Skype ne radi pod Windows 98. Radi samo pod Windows 2000 i Windows
XP. Postoje verzije i za druge operativne sisteme kao sto su Linux, mac ali
Windows 98 ne. U prvoj fazi kada je Skype bio dostupan kao demo verzija radio je
i pod Windows 98 a od kada nema demo verzije ne radi pod Windows 98. Ovo je
prije svega zato što je bezbjednost Windows 98 losija od novijih verzija pa zato
ne rade verzije za Windows 98.

Gradimir.

P.S. Kada dajete odgovore probajte biti tacni ako nemozete biti tacni nemojte
biti zlonamjerni.

Caos! naravno da radi cak cini mi se i bolje nego na xp-u