[slikom] Re: problem sa sd karticom

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 29 Jan 2013 22:45:17 +0100

da. Znam da postoji taj prekidač sa strane sd kartice, no ni kad njega
pomicem nista se ne događa. Otišao sam kod kolege i kod njega kartica
radi normalno, tako da sam zakljucio da je problem u mome citacu. Ne
znam do cega bi bilo da mi ne da zapisivati na karticu a imam originalne
realtek cardreader drivere.

Alen