[slikom] Re: problem sa sd karticom

  • From: Danijel Baričević <danijel.baricevic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Jan 2013 18:05:51 +0100

Pozdrav Alene,
vrlo vjerojatno ti je na kartici postavljena zaštita protiv pisanja pomoću
jednog malog, nazovimo to prekidača, klizača, ne znam kako da to nazovem.

Na jednom dijelu ima jedan pomični dio koji možeš postaviti u dva položaja.
Jedan od ta dva položaja je zaključano protiv pisanja. Ispipaj i poigraj se s
tim.

Lijep pozdrav,

Danijel Baričević

gsm: 091/62 13 484
e-mail: danijel.baricevic@xxxxxxxxx
skype: danijelbaricevic

Å alje: Alen Podrebarac
Datum: 29. siječnja 2013. 16:21
Prima: slikom@xxxxxxxxxxxxx
Predmet: [slikom] problem sa sd karticom

Pozdrav svima,
Imam sd karticu od 4 gb koju koristim u prontu. Pošto je to manja sd
kartica htio sam prebaciti neke datoteke na nju pomocu citaca u
notebook-u. No javlja mi kada posaljem file da je disk zasticen od pisanja.
Ne da se formatirati na bilo koji nacin, a jedino sto mogu je kopirati s
nje na racunalo.
Ima li netko ideju u cemu je problem ili mozda nesto radim pogresno
cijelo vrijeme?

S postovanjem,

Alen Podrebarac

Podaci o listi: