[slikom] Re: problem sa sd karticom

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Jan 2013 21:25:27 +0100

    Zdravo Alene,

    Uz ovo šta je Danijel napisao, ja dodajem i da obratiš pažnju da možda
na samom čitaču kartica nije postavljena zaštita. Znam člana ove liste koji
se mjesecima mučio da kopira nešto na karticu koju je stavljao u čitač.
Onda je nakon tih nekoliko mjeseci slučajno otkrio da postoji zaštita. Baš
ovako kako je napisao Danijel. Negdje sa strane neko malo dugme koje se
pomiče. Dakle eventualna zaštita može postojati na samoj kartici ali i na
samom čitaču kartica, čak i kod nekih laptop ugrađenih čitača..

    Pozdrav, Gradimir.

From: "Danijel Baričević" <danijel.baricevic@xxxxxxxxx>
Subject: [slikom] Re: problem sa sd karticom

Pozdrav Alene,
vrlo vjerojatno ti je na kartici postavljena zaštita protiv pisanja pomoću
jednog malog, nazovimo to prekidača, klizača, ne znam kako da to nazovem.

Na jednom dijelu ima jedan pomični dio koji možeš postaviti u dva položaja.
Jedan od ta dva položaja je zaključano protiv pisanja. Ispipaj i poigraj se
s tim.

Lijep pozdrav,

Danijel Baričević

gsm: 091/62 13 484
e-mail: danijel.baricevic@xxxxxxxxx
skype: danijelbaricevic

Šalje: Alen Podrebarac
Datum: 29. siječnja 2013. 16:21
Prima: slikom@xxxxxxxxxxxxx
Predmet: [slikom] problem sa sd karticom

Pozdrav svima,
Imam sd karticu od 4 gb koju koristim u prontu. Pošto je to manja sd
kartica htio sam prebaciti neke datoteke na nju pomocu citaca u
notebook-u. No javlja mi kada posaljem file da je disk zasticen od pisanja.
Ne da se formatirati na bilo koji nacin, a jedino sto mogu je kopirati s
nje na racunalo.
Ima li netko ideju u cemu je problem ili mozda nesto radim pogresno
cijelo vrijeme?

S postovanjem,

Alen Podrebarac

Podaci o listi: