[slikom] Re: problem oko akaunta

  • From: "Aleksandra Djordjevic" <aleks011@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 May 2006 14:55:02 +0200

Greska je upravo u tome. Kada pritisnemf5 i kada trebe da primim postu ili
posaljem sa tog servera, izadje mi prozorce u kome me pita  da potvrdim ime
i sifru. Postupila sam kako ste mi vi rekli, ukucala punu adresu i opet
nista.
Aleks
Od: "Aleksandra Djordjevic" <aleks011@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] problem oko akaunta

Pozdrav svima,
imam jedan problem. Na jednom sajtu su mi otvorili nalog. Ja sam taj nalog
htela
da prebavim u autlok ekspres. Postupak oko akaunta znam.Na mestu gde treba
upisati server za odlaznu i dolaznu poruku, kucala sam: mail. pa ime sajta,
ili
ti adresu, ono posle @ sto ide. Medjutim kada hocu da vidim da li radi,
prijavljuje mi gresku.
Molim vas da mi date neki savet jer mi je ovo bitno radi posla.
U napred hvala.
Aleks