[slikom] Re: problem oko akaunta

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 May 2006 03:11:53 +0200

     Zdravo Aleksandra,

     Predpostavljam da je ta greska tipa da ti trazi podatke za korisnicko ime
password. Ako je to onda uradi sledece:
1. Kad se pojavi greska, tasterom tab dodji na korisnicko ime i provjeri sta tu
pise. Da li pise tvoje korisnicko ime ili pise cijela adresa. Ponekada treba da
pise tvoja cijela adresa.
2. Nastavi sa tabom i u polju za password obrisi ono sto pise pa ponovo upisi
password i nastavi tasterom tab do OK. Tu pritisni enter.
Ako sve ovo nije onda napisi vise detalja o gresci koja se pojavljuje.

Gradimir

Od: "Aleksandra Djordjevic" <aleks011@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] problem oko akaunta

Pozdrav svima,
imam jedan problem. Na jednom sajtu su mi otvorili nalog. Ja sam taj nalog
htela
da prebavim u autlok ekspres. Postupak oko akaunta znam.Na mestu gde treba
upisati server za odlaznu i dolaznu poruku, kucala sam: mail. pa ime sajta, ili
ti adresu, ono posle @ sto ide. Medjutim kada hocu da vidim da li radi,
prijavljuje mi gresku.
Molim vas da mi date neki savet jer mi je ovo bitno radi posla.
U napred hvala.
Aleks