[slikom] Re: problem oko akaunta

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 May 2006 05:02:39 +0200

Cao, Aleks.
Ovo sto si ti ukucala (mail.ime.domen) nije nuzna kombinacija. Otidji na taj
sajt i pokusaj pronaci uputstva za konfiguraciju POP3 accounta za mail
klijente.
Takodjer probaj jos jednu varijantu, a to je da za incoming stavis
pop.ime.domen, a za outgoing ili smtp.bla.bla ili mail.bla.bla
Regards

ICQ #274696026