[slikom] poraba interneta

  • From: "Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Nov 2005 12:17:05 +0100

Zdravo!

Svi rabimo internet i manje-vise uspjesno uzimamo s njega zeljeni materijal.
I nitko ne spominje probleme s kojima se ja susrecem, pa dobivam dojam da
nisam dovoljno vjest.
Pri otvaranju raznih stranica imam problema u navigaciji i predocavanju
stranica. Nesto uspjesno radim s ukljucenim virtualnim PC kursorom, a nesto
iskljucenim. To me zbunjuje. Kad nesto nadjem s ukljucenim PC kursorom, a
sto zahtijeva upisivanje podataka, to ne uspijevam. Iskljucim PC kursor, a
jaws mi se vrati na pocetnu stranicu. Nekad jaws cita nesto o framovima, a
navigacija potpuno otkaze.
Neki mi se linkovi otvaraju pritiskom na tipku enter, a neki ne. Posebno mi
je teska globalnetova stranica na kojoj ponekad preuzimam postu.
Kad mi netko kaze neku stranicu i da moram naci link download, to mi mnogo
ne pomaze. Nadjem ja link download, ali nikad nisam uspio nesto skinuti
takvim nacinom. Sve sto sam skidao s interneta bilo je s pomocu direktnih
linkova.
Ima li takvih ili slicnih problema u vasoj porabi interneta?

Pozdrav!