[slikom] Re: O listi SliKom

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Nov 2005 05:03:25 +0100

     Zdravo Rajko,

     Lista slikom je ovog proljeca bila greskom postavljena da poruke koje se
vracaju na listu sa reply idu onom na ciju se poruku odgovara a ne na listu.
Kazem greskom postavljeno jer sam podesavajuci nesto i ovu opciju ukljucio. Bilo
je mnogo reagovanja i definitivno ova lista nije za tu vrstu rada. Neka druga
lista bi tako mogla da radi. Ja ocekujem da ce neko osnovati listu za skenirane
knjige, casopise i slicnu razmjenu i takva lista bi tako odlicno radila. Od
mnogobrojnih lista koje pratim samo lista za Window eyes radi na tom principu.
Moram reci da lista dobro radi.

     Sto se tice osoba koje normalno vide one su tu jer imaju neku vezu sa
slijepim osobama, rade nesto za njih ili se interesuju kako slijepe osobe
koriste racunare. Bilo ih je od samog pocetka, neki su nas napustili a neki su
tu od skoro. Mozda da ipak napisem dva zanimljiva dogadjaja.

     Dok smo bili na Yahoogroups bila je tu jedna osoba koja je filmski reziser
i pratila listu kako bi upoznala kako slijepe osobe koriste kompjutere. To je
bilo potrebno zbog nekog filma koji je bio u planu.

     Druga osoba je moj poznanik iz Beograda koji je moderator nekoliko lista na
Yahoogroups. Zeleci da svoje liste prebaci na freelists, zamolio me da ga
prijavim na listu da se upozna kako rade liste na freelists.org. Nakon nekoliko
dana rekao mi je odprilike i ovo. Ma nije freelists.org za mene, vi tamo
raspravljate kulturno i na jednom visokom nivou. Svojim poznanicima je ispricao
kako slijepe osobe izuzetno korektno raspravljaju o kompjuterima, programima i
slicno i da se ne svadjaju i ako su iz svih bivsih Jugoslovenskih drzava.

     Imao sam srece sto je bio na listi u tom periodu kada je lista stvarno
radila dobro.

Gradimir.

...Gradimire jedan predlog. Ako se postavi tako da se prilikom repli poruka
vraća pošaljiocu a ne na listu a pritom se u telu poruke stavi adresa liste.

Pošto je svima lakše sa repli vratiti kratak odgovor ili kakvo pitanje
dešava se to da se često radi i o takvim  majlovima "pošalji i meni"

Ako bi se u telu poruke nalazila adresa onda bi bilo omogućeno svakome da
proceni dali njegov odgovor ili pitanje treba da ide na listu ili lično.
Dakle Lično na repli a na listu direktno iz tela poruke.

Pitao bih još

Znači na listi ima i videćih osoba. Dali su te osobe usko vezane za rad sa
slepim i slabovidim osobama? Ili su te osobe na listi isključivo zbog
interesovanja za temu kao što je tema koja se tretira na listi slikom?

         _Rajko_
  milicat@xxxxxxxxxxx
tomicrajko@xxxxxxxxx