[slikom] O listi SliKom

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Nov 2004 07:08:03 +0100

          Pozdrav za sve!

Dobih nekoliko poruka u kojima me pitaju je sam li ziv i zasto se ne javljam.
Za sve one koji se brinu evo dobre vijesti. Ziv i zdrav sam i pratim sta se
desava na listi. A da ovo bas ne bi bilo previse privatno evo i vijesti da je
sada na listi 102 adresa. Kako se povecava broj adresa tako se povecava i broj
razlicitih sinteza koje se koriste. Naravno nema ih 102 ali ih ima 7. Za sve
vase sinteze koje koristite evo dobrog testa a koji se sastoji u citanju
pozdrava na vise od 30 razlicitih jezika. Bas me zanima kakav je rezultat. Koja
sinteza ovo najbolje sve izgovori.

Pozdrav od Gradimira

Adeu! Adeus! Adieu! Adios! Adjř! Ahoj! Ajuus! Ajö! Aloha! Arrividerci! Ate'
logo! Au revoir! Auf Wiedersehen! Bakia Musuri! Beannachd leibh! Ciao! Czesc!
Dag! Do svidan'ya! Doei! Fare ye weill! Farvel! Ghis la revido! Goodbye! Ha det
bra! Hajje! Hamba gabotse! Hamba gahle! Hasta la vista! Hastaluego! Heippa! Hej
dĺ! Hoi! Hou Doe! Pob Hwyl! Joi Gin! Khoda hafez! Kwaheri! Kwenda Musuri!
Lehitraot! Lekker bly! Ma salaama! Mar sin leibh! Mata ashita! Moj! Näkemiin!
Na shledanou! Pĺ gensyn! Poka! Sakha! Sala gahle! Sayonara! Sepala gabotse!
Shalom! Slan leibh! Take care! Tchao! Tchau! Tioraidh! Tot ziens! Totsiens!
Tschüss! Tutaonana tena! Vasbyt! Zai Jian!