[slikom] Re: notbuk

  • From: "Slavko Kovac" <Slavko.Kovac@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 May 2010 22:10:13 +0200

Nodbook ili drukcije, prijenosno racunalo je sada gotovo isto kao i stolno.
Ima ih jako puno i posve sigurno dobro zamjenjuju stolna racunala. Najveca
prednost im je sto su prenosivi, a mana sto su skuplji od stolnih.
Sto se nas slijepih korisnika tice potrebno je pripaziti prije kupnje na ove
stvari:
1. Dobro je izabrati prijenosno racunalo koje ima ugradene dobre zvucnike,
tako da screen readeri zvuce razumljivo i uhu ugodno.
2. Bolje je izbjegavati nood bookove osjetljive na dodir, makar se i ovo
moze rijesiti npr. vanjskom tipkovnicom.
3. Ukoliko ga necemo puno prenositi, onda je dobro izabrati laptop sa punom
tipkovnicom gdje je i ona matematicka. Ako je nema, moze se i ona kupiti kao
vanjska.
4. Ja koristim vec oko 5 godina Dellov laptop i jako sam zadovoljan, no
dobri su i koliko znam i Toshiba, sony, Asus, a sada su se pokazali kao
dobri, a ne tako skupi MSI i Lenovo.
Svaka od gore navedenih firmi izbaci svake godine na desetke tipova od onih
jeftinih pa do basnoslovno skupih. Zato je dobro raznmisliti za sta ce se
ono koristiti najcesce te kupiti nesto samo za tu svrhu od bolje firme. Npr.
Ako ga necemo nigdje nositi iz kuce ili jako rijetko, ako ce nam sluziti
samo da citamo i pisemo navise, i slusamo pjesme i zvucne knjige, tj. da ce
nam sluziti kao malo stolno racunalo, onda bih preporucio neko sa punom
tipkovnicom, ukljucujuci i matematicku, i monitorom od 17 inca. Takva su
malo veca te su i zvucnici veci i bolje zvuce nego na jako malim.
Znaci, najbolje da s nekim odes u ducan pa da ti pokazu neke od slicnih
laptopa kako rade i kako im zvucnici zvuce, te da im pipnes tipkovnicu i
vidis je li zgodna.
Eto ukoliko sam pomogao...
Slavek