[slikom] Re: notbuk

  • From: "Nenad Stamenkovic" <stamenkovicne@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 May 2010 09:53:58 +0200

Zvucnici koje poseduje HP su integrisani nalaze se iznad funkciskih tastera
levo i desno od njih i imaju odlican zvuk narocito kada se emituje neka muzika
ne kazem nisu losi ni prilikom citanja knjiga daleko od toga ali se vidi tek
onda kakvi su kada se pusti muzika serija kompaq presario je veoma dobra
proizvedena krajem prosle godine.