[slikom] Re: notbuk

  • From: "Iksi hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 May 2010 13:43:26 +0200

Pozdrav!
Ja imam od septembra meseca toshibu nb100/n.
Ima 1 gb rama, prosirivo do 2 gb 120 gb hdd
8 incha ekran i tezak je samo oko 900 grama. Ono sto ga posebno izdvaja od
vecine netbook-ova na trzistu je posedovanje gps prijemnika i umts modem, dakle
ubacis sim karticu i ides na net bez onih modema za 3g net sto je odlicno.
Jedina mana mu je baterija koja sa jaws-om drzi oko 3.5 h bez jaws-a verovatno
znatno duze.
Naravno ostaje problem rezaca, ja sam kupio eksterni transcent usb dvd rezac sa
kojim sam u principu zadovoljan mada mi na tom laptopu radi dosta lose ali su
tu izgleda drajveri problem... Inace uz njega ide xp home edition ali sam ja
instalirao windows 7 starter koji radi prilicno lepo i brzo