[slikom] mp3 i open with okvir

  • From: "Rundek" <nikola.rundek@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 May 2006 21:55:44 -0700

Bok!

Koristim odnedavna windows xp home.

Bas i nisam zadovoljan njegovim radom. Primjerice, kad instaliram neki
program koji obraduje glazbene oblike, moram nakon instalacije namjestati
njegovo dodavanje, tj. mogucnost otvaranja datoteka u folder options kako bi
se on smjestio u open with okvir.

I tako, zabunom sam namjestio program koji veze nema s glazbom, ali, eto, on
stoji u open witn okviru, a u folder options nigdje ne nadoh nacin kako da
ga izbrisem.

Da pojasnim, radim sljedece:
Otvaram folder options i idem na karticu files types s popisom od 364
formata.
Sa m biram mp3 winamp media file i idem na change.
Tu se otvara polje za upis datoteke.
Standardno je dalje pronalazenje programske mape u program filesu pa njezine
pokretacke datoteke.
Tako za winamp biram mapu winamp, a u njoj datoteku winamp.exe.
Nakon toga OK, pa Close.

Nakon ovakvog postupka mi je moguce svirati nesto u winampu.

Pozdrav!