[slikom] Re: mp3 i open with okvir

  • From: "Apolo - BJ" <apolo@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 May 2006 22:54:13 +0200

Nikola, postoji i jedan jednostanviji nacin:

1. preko my comuter ili windows explorer nades .mp3 ili .wav, vec koji zelis
fajl i kada se lociras na njega
2. pritisnes alt+enter da otvoris properties
3. sada insert+minus na numerickoj tastaturi da nalepis jaws na pc kursor.
4. Odes gore do blizu vrha ekrana dok ne cujes:
"opens with, 'ime programa', Change button"
5. Npr. mozda pise Winamp kao ime programa, ili Windows media player ili
nesto deseto.
6. dodi sa ctrl+strelica desno do 'Change button' i odradi levi klik misa,
to jest, slash na mupadu.
7. sada ti se otvorio browser i lepo pronades .exe programa kojim zelis da
vrtis taj tip fajla na kome si otvorio properties, odes na OK i to ti je to.