[slikom] Skeniranje knjiga

  • From: Ivan <vidimte@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 11 May 2006 18:19:31 +0200

Cao,

Hteo bih da pitam za nacin kako se skeniraju knjige i prepoznati
tekst stavlja u jedan word fajl.
Ja imam skener od skora i do sada sam skenirao samo casopise i to tako
sto prvo izskeniram stranicu po stranicu i svaku sacuvam kao batch
fajl.
Zatim kada zavrsim sa skeniranjem celog casopisa otvaram jedan po
jedan batch  fajl i prepoznajem. Zatim ga cuvam u tekstualni fajl sa
CTRL+S.
Kako vi skenirate knjige tako da vam u vordu svaka prepoznata stranica
bude jedan ispod ruge i to u jednom word fajlu?
I da li moze kada imam preko 140 batch  fajla da nateram Finereader da
ih prepozna automacki jedan po jedan batch  fajl a da ja nemoram svaki
posebno da otvaram?