[slikom] Re: linkovi za slusanje konferencije

  • From: "Igor Zoric" <zoljica@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 16 May 2010 21:30:54 +0200

Valda im se to vise nece dogadjati.
  ----- Original Message -----
  From: Goran Jankovic
  To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Sunday, May 16, 2010 4:54 PM
  Subject: [slikom] Re: linkovi za slusanje konferencije

  pozdrav i od mene, potpuno se slazem sa violetom i badom, odlicna ideja koja
nije imala efekta, jer tehnicke mogucnosti za slusanje ove konferencije
jednostavno nije bilo moguce slusati na neki bolji nacin kako je vec opisan od
strane violete i bade, zato je ova konferencija sto se tice slusanosti odnosno
njene mogucnosti dozivela pravi fijasko,