[slikom] Re: windows mail

  • From: "Dragan Selenic" <d.selenic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 16 May 2010 21:57:09 +0200

zdravo Igore

Mislim da je ovo odgovor na tvoje drugo pitanje.Upisi pocetna slova primaoca
poste, zatim idi jednom tabom pa se vrati jednom s shift+tab i videces da je
adresa upisana u celosti.Otprilike je problem u jawsu zasto ne cita ili njegova
sporost u ovom slucaju.Kod mene je tako kako sam opisao nista posebno nisam
podesavao.

Dragan