[slikom] laptop

  • From: "Tanja Djapic" <tdjapa@xxxxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 2 Sep 2005 12:50:13 +0200

Pozdrav svima , ja imam laptop i to delov , koji ima u sebi flopi , ali je on
star oko 3 god. i ja sam za sad zadovoljna sa njim . Jedini problem mi j e
izgleda sto je brzina usb-ea 1,1 pa izgleda da zbog toga nemogu da instaliram
anrider. a, i receno mi je da nebi mogla da narezujem dvd jer bi to uzasno dugo
trajalo jer je spor usb. Jos jedna sitnica na njemu nema dugme za smanjenje i
pojacavanje zvuka , nego morate da idete na podesavanji svaki put kad hocete da
to promenite, mada se nadam da je to sad vec zastarilo i da na novim to dugme
postoji.