[slikom] Re: laptop

  • From: "Milorad Pejic" <mmpejic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 2 Sep 2005 18:40:29 +0200

Postoji.
----- Original Message -----
From: "Tanja Djapic" <tdjapa@xxxxxxxx>
To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Friday, September 02, 2005 12:50 PM
Subject: [slikom] laptop

Pozdrav svima , ja imam laptop i to delov , koji ima u sebi flopi , ali je
on star oko 3 god. i ja sam za sad zadovoljna sa njim . Jedini problem mi j
e izgleda sto je brzina usb-ea 1,1 pa izgleda da zbog toga nemogu da
instaliram anrider. a, i receno mi je da nebi mogla da narezujem dvd jer bi
to uzasno dugo trajalo jer je spor usb. Jos jedna sitnica na njemu nema
dugme za smanjenje i pojacavanje zvuka , nego morate da idete na podesavanji
svaki put kad hocete da to promenite, mada se nadam da je to sad vec
zastarilo i da na novim to dugme postoji.