[slikom] Re: Home or small office network.

  • From: "Dalibor Savic" <dacko@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 2 Sep 2005 13:49:55 +0200

Zdravo Dare i pozdrav svim listerima, Imam jedno pitanje za tebe. Ja i brat smo
umre¾ili na¹e raèunare i sve radi ok ali neznam kako da umre¾im da mogu sa mog
raèunara da gledam dvd filmove kad ubacim dvd disk kod njega na raèunaru jer on
ima kombo ureðaj a ja imam samo obièan rezaè. Dakle kako od njegovog kombo
ureðaja ja mogu da gledam dvd kod mene na raèunaru? Nadam se da sam uspeo
daobjasnim ¹ta me muèi poz Daèa