[slikom] Re: Home or small office network.

  • From: Darko Milošević <daremc@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 2 Sep 2005 19:48:53 +0200

Naravno da si objasnio.
Sto se tice toga, onda biste morali na njegovom dvd uredjaju da odete na mz
computer pa tamo pronadjete dvd uredjaj, pa otvorite context menu pritiskom
na application taster, i odaberite opciju sharing and security. Potom ćete
pratiti vodič koji će vam pomoći da podelite taj dvd uredjaj sa ostalim
korisnicima. Tako da kad on ubaci disk, ti ćes moci da pustis sa tvog
racunara taj film, kad odes u Mz network Places.
Mislim da sam ovim uspeo da ti objasnim sta se moye uraditi.
Pozdrav Dare.