[slikom] Re: Ghost Image File

  • From: "Tomic Rajko" <milicat@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 2 Sep 2005 20:11:05 +0200

Zdravo ivane

Posto sam ovaj tekst slao na neke adrese ovoga puta ga prosledjujem na
slikom. Dodao bi samo posto sam procito u jednom majlu da gost nemoze
napraviti but disk. To nije tacno. Gost 2003 pravi butabilni cd i dvd kao i
flopi diskete kojima se moze podici sistem.

ostalo dole

Ja imam Ghost 2003 i ghost v9 sa serijskim brojem i Microsoft .NET Framework
versión 1.1 koji je neophodan za rad devetke. takodje imam i accronis 8 pro
server sa serijskim brojem.

Acronis je velicine oko cinimi se napamet 24 megabajta ghost 9 je 29
megabajta a Microsoft .NET Framework versión 1. koji je neophodan z a njegov
rad sa Langpack je takodje 24 megabajta GHOST 2003 je raspakovan 51 megabajt

Konpatibilnost sa prethodnim verzijama ghosta Ja nisam koristio prethodne
verzije ghosta pa neznam dali je kopatibilan sa 2003. Znam da sam citao da
je ghost 9 kopatibilan sa verzijom 2003 ali ja to  nisam uspeo pa neznam
kako su to uradili ovi iz PC Magazina. to je i bio jedan od razloga sto sam
ostao na 2003.

Kako slepa osoba moze da uradi ristor ghostom 2003

Pa posto se sva operacija pripreme za ristor obavi u windowsu a tek potom se
racunar restartuje ide u dos i posle obavljene operacije vraca se u
windows.Po meni nema nikakvih smetnji za jaws. Kada je racunar u dosu nemate
sta da radite sem da se molite bogu da umedjuvremenu nenestane
struje.Postupak bi trebao biti sledeci. Kada imas fajl recimo na d particiji
odes do njega pozicioniras se na fajl kojem ste pri bekapovanju dali neko
ime ja sam ga nazvao ristore. pritisnes desni klik ili aplikacioni taster na
tastaturi iz kontesnog menija biras drugu opcije restore pa enter. Otvori ce
se dijalog za pripremu operacije. e sad ako je celi postupak bio bekapovan
onda ce fajl za ristor biti automatski ucitan pa se tada ide odma na next. a
ako nije onda jednom tab jav ce reci browser postupak pronalazenja fajla je
jednostavan to vas jaws wodi klasicno. kada ste ga ucitali idete na
next.dobicete prozor podeljen na dva dela u levom delu je ucitani fajl ali
nije oznacen au desnom su potencijalni diskovi to jest particije. Nemozete
vrsiti ristor iste particije.
kada ste dobili ovaj prozo prvo odradi se leva strana tako sto strelico
spustite na dole pa tabom predjete u desni prozor tu se sa strelicom setate
po diskovima odaberete jednom dole strelicu i pozicionirate se na ce disk pa
na nekst ili pritisnete enter. zatim zastiklate sa razmakom ono sto vam javs
kaze pa na nedst ili enter i jos jenom na next i opet next pozicionirani ste
na run now pritisnite
enter pa ok ili enter. za sve ovo vreme jaws vam govori sta se nalazi pred
vama. posledni ok  stvar je gotova vise nemozete spasiti stari sistem ristor
se vise nemoze zaustaviti ako je kafa skuvana imas pet minuta vremena da ti
se windows ponovo podigne.

ispravka. kada se nalazite na prozoru koji je podeljen na levu idesnu stranu
tu je sve oznaceno na levoj strani imidz fajl a na desnoj svi diskovi i sve
particije mislim na cvrste diskove. Vi tu samo kako sam opisao oznacavate
ono sto vam treba. Znaci na levoj strani spustis se do  imidz fajla a na
desnoj do c particije.

Postupak bekapovanja

Tu je problem samo prvi graficki prozor. Dakle kada kliknete na norton gost
otvorice vam se jedan graficki prozor kojeg jaws nazalaost ne komentarise.
tu vam je mozda potreban jedna videca osoba da vam potvrdi desavanje. Mada
je i to jednostavno objasnicu.dakle kad se podigne ghost pritisnite jednom
tab i pozicionirace te se na bekap a dvaput tab na sistm ristor.Znaci jednom
tab pa enter. Vec sledeci dijalog jaws upotpunosti saradjuje.jaws ce reci
bekap wizzard idi na next ili na enter treci dijalog javs kaze kisk jedan
open dva items. to znaci da ima dve particije pritisnite strelicu na dole
cucete level jedan disk c on je oznacen.
pritisnite jednom tab i cucete da je oznaceno fajl to je da fajl pravite na
hard disku ova opcije je uvek oznacena pa ako bekapujete na hard disk
prethodni tab niste trebali pritiskati mozete odmah ici na next ili enter.
posle kada cujete file spustite se strelicom na dole cucete rekord and cidi
and  dividi. ta je opcija za bekapovanje na cd i li dvd o tome mozda drugom
prilikom. dakl vracam se na pozicio niranje c diska i pravljenje imidz fajla
na na hard disk. Cim ste se pozicionirali na c pritisnite next ili enter
sledeci  prozor je image file name upisite komandnu liniju ili ako neznate
gdecete smestiti fajl idite jednom tab i u brovseru izaberite lokaciju koja
mora biti suprotna od particije koju bekapujete. Tu mozes nazvati fajl nekim
imenom. ides na next ako ste odabrali prethodnu istu lokaciju potvrdite na
jest ili no pa napravite novu lokaciju.

Stvarno sam preterao

Ovako dugacak majl samo da nestvori vecu zabunu. Bice mi drago ako sam
pomogao

Rajko