[slikom] Re: jaws 12 jedno pitanje

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanpopi@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Apr 2014 15:50:10 +0200

Cini mi se da ovde govorite o tzv. screen saver-u. Moje je laicko misljenje da
ga treba iskljuciti jer ne igra nikakvu vaznu ulogu. Ako gresim neka me isprave
bolji poznavaoci racunara. Cinjenica je da je screen saver meni dosta smetao i
iskljucio sam ga pre nekih dve il tri godine. Od tada mi je rad na racunaru
mnogo prijatniji.
Srdacno!