[slikom] Re: jaws 12 jedno pitanje

  • From: Alen Podrebarac <alen.podrebarac@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 10 Apr 2014 22:36:01 +0200

dakle, ako ja dobro mislim a cini mi se da je tako. to je vjerojatno do
teme koja je postavljena za desktop, a postoje basic, clasic, priroda,
visoki kontrast i jos mnoge. Ja inace koristim temu windows clasic.
Ako zelis tu temu imati kao zadanu, na desktopu kada se dode na bilo
koju ikonu udari se ctrl + razmak, zatim desni click ili bolje
aplication tipka, u meniju pronaci personalisation ili personalizacija
to je ovisno od jezika, a zatim nekako pronaci temu da jaws izgovori
windows clasic ili samo clasic, sad pisem napamet. tu lupiti enter i
zatvoriti taj prozor. od tada bi sve trebalo da bude u redu i pomocni
balon se nebi trebao javiti vise.
nadam se da sam objasnio kratko a kvalitetno.

alen