[slikom] Re: Molim za savet

  • From: sejad <sejad.fazlic1@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 11 Apr 2014 19:21:22 +0200

pozdrav evo ja bih da pomognem posto sam koristio windows 8. ja sam
pokusao da instaliram jaws 12.0 i jaws 14.0 ali mi nijedan nije radio
evo vidim da je jedan gospodin pisao da može jaws petnajest legalan za
to neznam kod mene nvda je radio odlično i kod  mene je instalirana
kopija radila odlično i koristio sam krekovanu verziju anridera 4.0
snežana i kod mmene je na osmici radio odlično

>>> 4. RSS/feed: http://www.slikom.info/feed.xml
>>> 5. Podcast: http://www.audio.slikom.info/feed.xml