[slikom] Re: Molim za savet

  • From: "Vesna Sofronijevska" <fizioterapik@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Apr 2014 20:23:49 +0200

Pozdrav svima
Veliko hvala svima koi ste pokusali da mi pomognete,a posebno se zahvaljujem
gospodinu Rundeku jer smo resili problem.
Stavljen je windous 7 jaws14 i anrider 4.0 Marica. Sve radi kako treba, a
ono sto mi je posebno bitno sve mogu potpuno sama da unosim u centralni
sistem o svakom pacientu bez icije pomoci.
Veliko hvala ovo je jos jedna pobeda za nas slepe da pokazemo da mozemo
prilicno kvalitetno da se nosimo s poslovnim izazovima.
Cak nije ni bilo potrebno nesto posebno raditivec sa oficijalne stranice
Acera smo spustili drajvere za vifi i sve je ostalo ok.
Usvakom slucaju veliko hvala, sad su i ostali s mog posla culi i prakticno
videli kako izgleda kad slepi rade na kompu.
Svi se cude jer im je nepoimljivo da sve se moze bez misa.
Svakako oni koi su bolje upuceni znali su od ranije, no u velikoj vecini su
oni koi su mislili da slepi i kompjuteri ne idu.
Pozdrav za sve i veliko hvalajos jednom.
Vesna