[slikom] Re: Zanimljiv mobitel za nas slijepe?

  • From: "Zoran Petrovic" <zoranpetrovic.ns@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 20 Nov 2010 18:57:22 +0100

onda ne ka kupi daljinski bezicnikoji ima veliki domet i eto resen je problem. Ne zelim da nekog uvredim ali razumete da mobilni telefon sve je savrseniji i da toliko toga sada na njemu ima funkcija bas kao

racunar
A sto vi ne kupite takvu napravu sa kojeg ne mozete slati poruku niti primati a da ne kazem sta sve jos ne moze lako je reci da je super pa ni stariji ljudi ne ce ju svasta da kupe!.
Meni kad bi dali i na poklon ne bi uzeo.
Samo me zanima ko ce kupiti to!Zivimo u novom milenijumu a ja da se vracam u nazad e sestro svaka cast i pozdrav. ----- Original Message ----- From: "Tereza Pinter" <pinter@xxxxxx>