[slikom] Re: Zanimljiv mobitel za nas slijepe?

  • From: "Suzana Ristanic" <suza@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 20 Nov 2010 04:13:18 +0100

Skroz smesna stvar.
  ----- Original Message -----
  From: Zoran Petrovic
  To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Friday, November 19, 2010 11:38 PM
  Subject: [slikom] Re: Zanimljiv mobitel za nas slijepe?

  Pa stace mi takav mobilni sa kojeg ne mozes da saljes poruke a i nema displej.
  Po meni je to potpuna glupost jer slepa osoba tako moze da koristi ko i osoba
sa
  odlicnim vidom telefon.
  Recimo ja imam zastarelu nokiju  66. 30.
  Ali nebi je menjao ni za jednu naj noviu jerse sa njoom veoma dobro snalazim
imam instaliran govor i ne moram da naprezem vid  u opste.
  Ali nije da nebi zeleo nesto savrsenije a takav mobilni koji nema displej i
ne mozes da saljes poruke niti da primas ko sto i drugi mobilni podrzavaju to
pa to je smesno zar ne?
  Ja to nebi kupio ni da mi daju besplatno.
  Pozdrav.