[slikom] Re: Zanimljiv mobitel za nas slijepe?

  • From: "zvonko mijokovic" <zvonko.mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 Nov 2010 06:29:07 +0100

Dobro, moram da primetim, da i nismo u tolikoj meri razlicitih misljenja, samo sam se ja malo preostro izrazio. I meni je naime najvaznije, da telefonom mogu da telefoniram. Samo smatram, da i najstariji ljudi mogu da sa obicnim telefonom, kakvih ima na trzistu koliko hoces, mogu da nauce da se koriste samo brojcanikom u svrhu telefoniranja i za ostalo bas ih briga. Tako sam se uostalom i sam sluzio mobilnim dok sam ga imao. Sada ga cak i nemam. Hocu naime da kad ga vec nabavljam, nabavim neki sa govornim izlazom, a to mi je s jedne strane malo zamasna investicija, s druge se strane malo kolebam u smislu za koji da se odlucim i da li nemacki govorni izlaz ili neki sa onih tamo prostora i tako to. Srdacno te pozdravljam. ----- Original Message ----- From: "Gordan Radić" <gordan.radic@xxxxxxxxx>