[slikom] Re: Wordpad

  • From: "Branko Miljko" <brankomiljko@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 19 Nov 2007 10:26:44 +0100

Zdravo, slilkomovke i slikomovci!

Javljam se, ako se ne varam prvi put i to iz dvaju razloga:

Prvo, greškom sam pobrisao poruku Bojana Berteka (ako se opet ne varam?) o
novoj listi općega značaja, pa ga molim ovim putem da me upiše u članstvo a
moja adresa glasi: brankomiljko@xxxxxx ili da mi pošalje adresu na koju se
mogu prijaviti.
Hvala!

Drugo, pozdravljam sa zahvalnošću profesora Delića i molim da mi objasni
dvije stvari: 1. kako i koje se knjige mogu dobiti u klijentskoj
audiobiblioteci? Ja, u svoj diskusiji na ovu temu, nisam razumio je li
posrijedi ograničen broj knjiga ili ne. 2. Koliko košta ovo klijentsko
članstvo? Je li vezano za broj knjiga ili se radi o paušalu? Rado bih platio
mogućnost da dobijem na čitanje knjige koje meni redovno trebaju ili
ustrebaju za određene poslove.

S poštovanjem vaš
Branko Miljko, profesor