[slikom] Re: Wordpad

  • From: Zlatko Sobočan <sobocan@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "SliKom \(Grupa\)" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Nov 2007 08:15:12 +0100

    Pozdrav, Sasa!

Ako trebas samo tekstualni editor koji prikazuje broj retka u kojem se
nalazis, tada je odlican izbor AkelPad. Postoji u instalacijskoj i portable
inacici. Besplatan je, velik svega 200 KB, ima unicode podrsku i velik broj
dodataka (plug'ins).

Druga mogucnost je da pomocu nekog tweak softvera Notepadu ukljucis
prikazivanje trake stanja (Statusbara). Notepad u traci stanja prikazuje
broj retka i stupca u kojem se nalazi kursor.

Ukoliko ove mogucnosti zelis imati u word procesorima tj. softverima koji
otvaraju DOC i RTF dokumente, tada preporucam Q-Jot. Meni se pokazao
kvalitetnijim i stabilnijim od Jartea. Osim toga, Jarte sprema dokumente u
formatu Worda 95 -- format kojeg se Microsoft odavno odrekao. Q-Jot to ne
radi i dokumente koje spremas pomocu njega mozes otvoriti pomocu WordPada i
svim ostalim iz te grupe, a koji nemaju ugradene konvertore.

Evo par redaka iz ReadMe Q-Jot-a:

QJot by xtort.net ©
Alternative Rich Text Editor
xtort.net

Q-Jot v5.7

By xtort.net © 2004/2007
email:  omziff@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
homepage: http://www.xtort.net/xtort/xtort.php
screenshot: http://www.xtort.net/xtort/images/qjot.gif
download: http://xtort.net/apps/qjot.exe
app page: http://www.xtort.net/xtort/other.php

Licence: Freeware
Portability: Yes
Unicode: Yes
Size: 649 KB

About:
QJot is a relatively small alternative rich text editor that saves .doc
files, inserts images and more. It is basically meant to serve as a good
WordPad replacement. It supports Unicode and runs under Windows 2000 and
Windows XP. Its native format is RTF, but it can open, edit and save Word
and WordPerfect files (though not with all of their features). It can be
used with any script that is supported by Windows and for which a font and a
keyboard driver are installed, including right-to-left scripts. QJot can run
from a floppy as well.

Lijep pozdrav,
Zlatko

  Od: "Saša Grbić" <gsasa@xxxxxxxx>
  Za: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  Poslato: 14. novembar 2007 17:25
  Tema: [slikom] Re: Wordpad

  Pozdrav Gradimire. Ovaj tvoj mail me podsjetio na jedno pitanje koje sam
htio
  postaviti prije desetak dana. Naime, treba mi neki editor sličan
Notepadu, ali
  glavno je da ima mogućnost da vidim u kom se redu nalazim, jer mi se
Ă„ÂŤesto
  desi kad čačkam po nekim php skriptama da mi prijavi grešku i
kaĹže ta i ta
  linija, a Notepad nema tu mogućnost. Dakle, preporuči mi nešto.