[slikom] Re: Windows 10, pitanje

  • From: Barbara Demirović <baca.demirovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 3 Oct 2015 10:46:59 +0200

Meni se takođe pojavila ta mogućnost, no ja to osobno nisam preuzela
niti ne kanim. Mene pak muči nešto drugo. Koristim win sedam trideset
dva bitni i nvda kao čitač ekrana. Kada startam windowse pojavi mi se
dijalog nabavite windows deset. Ok, shvaćam da se ne može maknuti iz
treja, ali može li se napraviti da se taj dijalog uopće više ne
pojavljuje? Ovo je stvarno postalo naporno.

2.10.2015. u 23:12, Nikola Zekić je napisao/la:

Pozdrav, èeljadi,
Nudi mi se u sistem trayu moguænost da preuzmem windows 10. E sad, zanima me
je li ga ko od vas prob ao, ako mo¾ete da podijelite iskustva
da znam valja li ièemu, te, ako je dobar da preuzmem, ako ne, da ne
preuzimam prokletinju. Hvala vam svima unaprijed.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom