[slikom] Na temu radna površina

  • From: <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: "slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 3 Oct 2015 17:13:11 +0200

Poštovanje čitaocima pruke.
Sa ovim se nisam do sada susretao, a radi se o tome da prilikom postavljanja
na neku aplikaciju, kada poželim da se njome poslužim pojavljuje mi se tekst
iz naslova poruke, koji mi onemogućava da bilo šta radim.
Što je najgore aplikaciju ne mogu ni da zatvorim na klasični način.
Zbog čega se ova pojava događa, I šta ona praktično znači?
Šta u tom slučaju da radim, kako bih normalno nastavio sa radom u
aplikaciji koja mi je natpisom “Radna površina”, praktično blokirana.
Na svakom upotrebljivom tumačenju ove pojave, autoru se ovom porukom
zahvaljujem.
---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom