[slikom] Re: Windows 10, pitanje

  • From: "milan dj" <milandj89@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 3 Oct 2015 20:06:14 +0200

Jas ne koristim a nvda je dobar pogotovo ovaj zadnji update.

Start je sličan sedmicinom nije kao kod osmice.
I što je još dobro windows update ne može da se onemogući, već sve ti sam radi
al nemaš tu oko čega da se sikiraš.
Sve programe što koristim što je kod mene skipe, avg pc tuneup avg antivirus,
winamp gom player office 2007 I da ne nabrajam, rade kako treba.
Nećete pogrešiti ako pređete na desetku, svejedno dobijate legalan system ako
govorimo o nadogradnji, a što se čiste instalacije tiče, to je već druga priča.
Proces traje od pola sata do sat I više zavisi od računara, zavisi od memorije
na vašem hdd-u.
Jas am čekao oko sat, I mogu reći od 30 jula do sada sam zadovoljan sa
desetkom, I ne namreavam je narednih sto godina rušiti, samo održavanje redovno
sistema I radi ko bomba.