[slikom] Re: Uredjaj za snimanje

  • From: "MelodyMaker" <melodymaker021@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 3 Jan 2008 14:02:26 +0100

                    Zdravo Slavek,

    Potpuno se slazem. Kao što si i sam napisao,
da su uredjaji prilagodjeni za slepe veoma skupi,
mada, mislim da tehnološki, dosta cesto kaskaju
za svakodnevnim komercijalnim uredjajima.
Prilagodjeni uredjaji su svakako ugodniji za rad.
Zato su ovi drugi, puno jeftiniji, jer se prave
u vecim serijama, a obavljaju gotovo isti posao.
Bitna stvar je, da se odabere modeli, koji se mogu,
na zadovoljavajucem nivou kontrolisati
od strane naših ljudi. Ne gine kod manipulacije
brojanje pritisaka na tasterima i slicno. Pozdrav
                   Miki