[slikom] Re: Uredjaj za snimanje

  • From: "STOJAN BJELAJAC" <stojan.bjelajac@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 3 Feb 2008 21:10:26 +0100

Po¹tovani Gorane odgovorit æu jer sam korisnik Olimpusovog diktaafona o kojem
gos.Slavek pi¹e  tj. koristim ds 30 od 256 mgb memorije a ko¹tao je 1400 kuna
pro¹le god ine u 3 mjesecu,ds40   je ko¹tao 1700 kuna512 mgb memorije ,ds 50 od
1 giga memorije ko¹tao je 3200 kuna i moglo se dodatno kupiti mikrofon sa
adapterom  koi se mogao koristiti na nekoliko metara udaljenosti od diktafona a
povezani su sa  kablovski .
Pomenuti diktafoni imaju instaliran æitaè na engleskom i praktièan je za slepe
korisnike  puno pozdrava svim listerima od Stojana