[slikom] Re: Uredjaj za snimanje

  • From: "MelodyMaker" <melodymaker021@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 2 Jan 2008 12:46:02 +0100

                   Sretna Nova;

   Slavko, a i svi ostali; ja sam video jedan digitalni uredjaj kod poznanika,
koji pravi snimke u Stereo modu, a, ako ne grešim; snima i Wma i Mp3 format.
Cena mu je nekih: = 10000 Dinara, a to bi bilo oko 125 Eura, a kupljen je ovde,
u Novom Sadu. Ako ima interesa, mogao bih da proverim detalje i napišem vam.
Pozdrav
                Miki