[slikom] Re: Textaloud

  • From: "Goran Macanovic" <goran-m@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 6 Nov 2007 08:30:23 +0100

Pokusao sam i to i izgleda da je tu problem. Evo sta dobijem kad pokusam da
AlfaNum Mariju stavim za defaultni glas:

RUNDLL
An exception occurred while trying to run
"C:\WINDOWS\system32\shell32.dll,Control_RunDLL "C:\Program Files\Common
Files\Microsoft Shared\Speech\sapi.cpl",Speech"
OK

Sta je ovdje problem?Kako da ovo rijesim?

Veliki pozdrav.