[slikom] Textaloud

  • From: "Goran Macanovic" <goran-m@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 5 Nov 2007 22:37:25 +0100

Pozdrav svima,
Imam jedan problem sa textaloudom verzija 2.155 kojeg  nikako da otklonim.
Naime, kad hocu da podesim da mi pretvori text u zvucni format glasom AN
readera  nece da prihvati podesavanja vec uvijek pretvara text glasom Mery
koji je na engleskom jeziku. Kad u voice options podesim AlfaNum Marija i
pritisnem test dugme ona se inicijalizuje ali kad podesavanje potvrdim na OK ne
dobijam njen glas nego glas na engleskom. Sta bi to moglo da bude?
Napominjem da znam da ne smije biti pokrenut Sapi5 prije nego sto se pokrene
Textaloud kako bi prihvatio  AN reader za glas kojim ce pretvoriti text u zvuk.
Nadam se da je neko shvatio moj problem i da ima rjesenje?!

Veliki pozdrav.