[slikom] Snimanje preko Sound forge-a

  • From: "Goran Macanovic" <goran-m@xxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 5 Nov 2007 22:50:30 +0100

Pozdrav svima,
Vec par dana pokusavam da presnimim jednu kasetu preko sound forge-a , ali mi
se dogadja jedna cudna stvar. Kada snimim jednu stranu i sacuvam je , a zatim
je prebacim na flesku ne mogu taj file da pokrenem sa vinap-om. Zapravo file se
pokrene , ali ne krece reprodukcija. Kada otvorim opciju Jump komandom ctrl+j
dobijem izmedju ostalog sledecu informaciju:

track length: 0:-1

Nije mi jasno sta znaci ovo -1? Vjerovatno zbog toga nece da krene
reprodukcija? Ima li lijeka za ovaj file ili da ga po ko zna koji put ponovo
snimam sa reproduktora?

Veliki pozdrav.