[slikom] JAWS 8 ili 9

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 6 Nov 2007 08:28:46 +0100

     Zdravo svima,

     Upravo jutros instaliram novu verziju JAWS 9, tačnije verziju 9.0.467. To
je već ne znam koji update a pojavio se sinoć ili juče. JAWS verzija 9 je još
beta verzija i ako je bilo obećanje da će se odavno pojaviti finalna verzija
očigledno da beta testeri nalaze grešaka. Možda to i donese jednu dobru i
stabilnu verziju.
Pisao sam o nekim novinama koje možda za iskusne korisnike računara i čitača
ekrana i nisu nešto posebno ali za sve one koji će početi da koriste računar
baš
od ove verzije ima tu dosta zanimljivih novina.

     Meni za sada beta verzija radi dobro, nemam problema koje sam imao inače
sa
verzijama 7.1 i u nekim slučajevima i sa verzijom 8.0. Upravo čitam poruku od
Siniše i sjećam se da sam i sam imao sličnih problema na nekim računarima.
Predpostavljam siniša da si pravilno registrovao tu verziju. Moja preporuka je
da ako imaš problema, prvo instaliraš kao demo verziju. To jest instaliraj i
kada ti ponudi dijalog za autorizaciju idi sa tasterom tab do exite pa tu
enter.
Od tog časa JAWS nastavlja da radi sledećih 40 minuta kao demo. Svaki put kada
pokreneš baš tu verziju to radi tako. Utvrdi na taj način da li je problem u
orginalnoj verziji ili u dodatku kojeg kasnije koristiš za autorizaciju. Ako se
dobro sjećam na jednom računaru gdje sam instalirao tu verziju poslije takvih
problema išao sam na reinstalaciju i poslije je proradilo sve kako treba.

Pozdrav od Gradimira