[slikom] Re: Skype 5.2

  • From: "Dobrinko D." <dobrinkodavidovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Feb 2011 23:57:25 +0100

I ja koristim skype 5.0.0.152 i primjetio sam da je kvalitet zvuka na pozivu
bolji nego kod 3.8.
Jaws skripta zadovoljava, a uz koristenje clownfish i ponekad skype talking
zaista sve stima.
Na tabovima je gro toga sto skype nudi, samo treba procackati i rezultat je tu.
Jedino sto malkice imam problema sa zvukovima koje sam dodjelio dogadjajima u
skype, koji ponekad vibriraju i imaju efekat eha, ali to je zaista sitnica.
Dobrinko.D