[slikom] Re: Skype 5.2

  • From: Edin Kršo <slauf@xxxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 18 Feb 2011 16:17:17 +0100

Pozdrav Svjetlana. kad ti vise ljudi tipka pritisni ctrl i tipku 2 tamo ces
pronaci sa kursorom ko ti sve tipka i jednostavno pritisni enter i na prozoru
si osobe kojoj tipkas. Primjer tipkas sa mnom edin ctrl i 2 ti se nalazi edin a
kursor dole dobrinko. Onda hoces da odaberes dobrinka samo pritisnes enter i tu
si a tako je isti postupak i kad hoces da odaberes edina. Mislim da sam ti ovo
pojasnio.