[slikom] Re: Skype 5.2

  • From: "narcis sudarevic" <cvece24@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Mar 2011 21:27:24 +0100

pa u toku pisanja ako je neka osoboa poslala cet prilikom pisanja toj istoj
osobi skajp ce automatski procitati tekst.
takodje ako se cuje zvuk stizanja poruke moze se uz pomoc precice na skajp
tokingu procitati poruka a precica je ctrl+alt+shift+r tad procita poruku koja
je poslata od druge osobe bez obzira dali se trenitno dopisujes bas sa tom
osobom ili ne i takodje procita na pocetku koja je to osoba.