[slikom] Re: SV: Re: Preporuka za nepocetnika

  • From: "Darko Letic" <darko.letic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 Nov 2013 21:54:29 +0100

razumijem ja tebe luce ali meni je bilo jako glupo sto su borisa
umalovazavali

i mislim da nema tu lose nista sto je nesto pitao jer ova lista za to sluzi
mada ocigledno i ona gubi smisao nije vise sto je bila

a ko nezeli borisove poruke citati nemora ni citati niti odgovarati postoji
lak nacin da se rijesi tih poruka pozdrav

za sve listere--- Original Message -----