[slikom] Re: Revolucionarno saopštenje o besplatnom korišćenju čitača ekrana Window-Eyes

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Jan 2014 16:43:04 +0100

    Zdravo Dobrinko, pozdrav svima,

    Danas ne pišem baš dobro skoncentrisan, već peti puta tjeram djetliće
oko moje kuće.  Pada veče i valjda sam do sutra miran. Evo, čitam poruku da
je i Freedom scientific možda spreman ponuditi besplatan JAWS za Office
legalna verzija 2010 pa nadalje. Ovo se zove konkurencija...
    Inače odnosi između JAWS i Window-Eyes, odnosno njihovi kompanija nisu
ni malo dobri. Kaže se, kada se dvojica svađaju najviše koristi ima neko
treći. U ovom slučaju bi trebalo biti da smo to mi korisnici. I uloga NVDA
posebno njegovih najnoviji verzija i te kako ima veze sa postupcima ove
dvije kompanije.
    Još jednom pišem da nisam pročitao sve detalje, ali da podsjetim da je
i Freedom Scientific imao svojevremeno jednu verziju JAWS-a koja je radila
samo sa My Computer, HJPad, Outlook Express i Internet Explorer. Sada se
samo spremaju da ponude za Office jer je to ipak najčešće korišćeni paket
za obradu teksta, tabelarne kalkulacije i slično.
    Ipak, početak je godine, da vidimo šta će biti do vrelog ljeta. Usput
kada spomenu one moje djetliće, nije baš za ovu listu, ali su mi neki
programeri sa ove liste nudili skript, aplikacije i još koje kakve savjete
kako da pripitomim djetliće da mi ne kucaju po fasadi, prozorima i krovu.
Isto onako kada sam ja ponudio skript koji je od računara pravio klima
uređaj pa smo se svi mogli tokom ljeta hladiti uz računar. Dakle stvar
postaje neizdržljiva.
    Pozdrav do Window-Eyes ili JAWS za Office ali kako rekoše samo legalan
Office.

    Gradimir