[slikom] Re: Revolucionarno saopštenje o besplatnom korišćenju čitača ekrana Window-Eyes

  • From: Iksi hacker <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 15 Jan 2014 19:58:49 +0100

Pozdrav gradimire!
Ja sam isprobao malo ovaj window-eyes.
Ima tu jedan problem vezan za krekovani office.Naime o cemu se radi, kms
serveri za aktivaciju su podpuno legalni i omogucavaju produzavanje demo
perioda za odredjeni period tj 6 meseci.Ovo se iskljucivo odnosi na VL
verzije office-a i windows-a.Medjutim, sa ovim verzijama office-a
izgleda da window-eyes ne radi, ili je kod mene na racunaru neki
problem, obzirom da na njihovom sajtu pise kako radi normalno dok je
office u tryal modu, a on ipak ne radi kako treba, tj i dalje prikazuje
da je demo.
Iskreno, ne verujem da ce jaws i ako se pojavi raditi samo sa office-om,
iz jednog razloga, ako se pogleda malo bolje razlike izmedju retail i
ove office verzije window-eyes-a su prilicno male, tacnije nema
technical supporta, nisu ugradjene dodatne sinteze tipa vocalizer, ne
dobija se help na brajevom pismu,, sve ostalo je isto, vazno je samo da
korisnik ima legalan office.