[slikom] Re: Promjena postavki lijevog i desnog klika misa

  • From: meda minic alb <medaminic_alb@xxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 16 Jan 2013 14:39:35 +0100

Hvala Gradimire na iscrpnom objasnjenju i odmah da ti odgovorim da nisam
vicna nekim vecim rabotama oko racunara, osim onih osnovnih. dDecko koji mi
je podesavao outluk se vise ne bavi radom sa kompjuterima, preorijentisao se
na nesto drugo, tako da cu se morati potruditi pomocu stapa i kanapa a i
potraziti pomoc mnogo vise strucnije osobe, koja zna znatno vise oko
racunara. tebi u svakom slucaju hvala i lep  pozdrav.

                                                       MEDA PANCEVO